Monday, March 1, 2010

Abbot Punya Cottage... Hehehe!




Ni order dari minah senget si Abbot. Kenai tak Abbot? Tak kenai gi serbu cottage dia. Jan lupa sampaikan salam aku kat dia yerk. Kihkihkih! Abbot ni dah lama request cop. Saing² gak la ngan si Hasue ari tu. Bukan aku yang lambat siapkan... si Abbot ni yang lamat nak carik designnya. Hehehehe! Alhamdulillah... Siap jugak umah nko ni Abbot. Terima kasih Abbot... dan terima kasih gak duit 'sedekah' tu. Tu nak suh aku beli panadol gak la tuu.. Hehehehehehe!

3 comments:

  1. haaaaa tau tak per. pasal aku dah gerakkan otak ko bagai nak rak, tu dpt det, gi bli actifast sebijik je. lebey ko bli sekerim mesia ehhh...muahsssss. tima kasihhhh daun keladi.

    ReplyDelete
  2. >> abbotcottage: hehehe.. jan lupa tutup tingkap tu. kang hujan plak. hahaha.. tq abbot. muah kiri.. muahh kanan.. perghh! air liur lekat. kakaka

    ReplyDelete